021-77702919

غذا هایی با سبزی خرد کن – اکا

برای تهیه سبزی خرد شده ابتدا باید بدانید برای تهیه چه غذایی می خواهید این کار را انجام بدهید. از انجایی که برای تهیه هر غذایی سبزیجات مخصوص خود را نیاز دارد دانستن نام این سبزیجات خالی از لطف نیست  که در  این بخش در خدمت شما هستیم با اموزش غذا ها یی که نیاز به سبزی خرد شده دارد.

مجموعه آکاالکتریک افتخار دارد با تهیه انواع مدل های سبزی خردکن  با کیفیت بسیار عالی شما را در خرد کردن سبزی کمک نمایید.و به کمک آشپزی با اعتماد تبدیل شود.

سبزی قورمه

یکی از غذاهای پرطرفدار ایرانی قورمه سبزی می باشد. برای تهیه این نوع سبزی هم می توانید از سبزی خرد کن آکا استفاده نمایید هم می توانید از مهارت خود در این زمینه کمک گرفته و با تهیه سبزی تره، جعفری، گشنیز و مقدار کمی شنبلیله یک خورشت قورمه بسیار خوش مزه نیز تهیه نمایید.

 سبزی آش

آش به عنوان یک غذای اصیل ایرانی شناخته می شود که بسیار لذیذ است و با ضاعقه بسیاری از ایرانی ها سازگار می باشد. اما برای تهیه این نوع آش شما احتیاج به فراهم کردن چند نوع سبزی از جمله تره، جعفری، گشنیز و اسفناج دارید. اگر اسفناج نداشتید بهترین گزینه برگ چغندر می باشد که خواص بیشتری نسبت به اسفناج نیز دارد.