021-77702919

آکا مخترع تیغه اتوماتیک سبزی خردکن – اکا

سبزی خردکن آکاالکتریک تنها سبزی خرد کن مجهز به تیغه اتوماتیک دارای ثبت اختراع شماره 4791

معرفی تیغه های متداول سبزی خردکن های موجود

آنچه در استفاده از محصولات خانگی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد ایمنی استفاده از دستگاه است.محصولی چون سبزی خردکن خانگی از آن دسته از محصولاتی است که بدلیل وجود تیغه خرد کننده که بسیار تیز و برنده می باشد،باید دارای بالاترین ایمنی و استاندارد در استفاده باشد.

بطور متداول تیغه مورد استفاده در سبزی خردکن های خانگی به گونه ای است که برای بازوبسته نمودن آن باید حتما با یک دست و با احتیاط فراوان یک باله تیغه را نگه داشته و با دست دیگر گل مهره آن را سفت نماییم.

سیستم بازوبسته نمودن تیغه سبزی خرد کن بدون نیاز به نگه داشتن تیغه با دست دیگر

مکانیسم طراحی شده دراین سیستم بگونه ای است که برای محکم قرار گرفتن تیغه در جای خود نیازی به مهره یا گیره قفل (مورد استفاده در تیغه های مولینکس)وجود ندارد.در این مکانسیم کافیست مصرف کننده با یک دست قسمت پلاستیکی وسط تیغه را گرفته و درجای خود بر روی شفت موتور دستگاه قرار داده و به اندازه 30درجه به راست بچرخاند.تیغه در جای خود محکم شده و درهنگام کار بر اثر برخورد و فشار سبزی داخل دستگاه در جای خود محکمتر می گردد.پس از اتمام کار کافیست مجددا محل پلاستیکی تیغه با دست گرفته و به اندازه 30درجه به چپ چرخانده شود و از جای خود خارج گردد. در این روش کوچکترین تماس بین دست و تیغه بوجود نمی آید.یعنی ایمنی صد در صد در باز و بسته نمودن دستگاه سبزی خرد کن.

سهولت و سرعت بازوبسته نمودن تیغه سبزی خردکن

همانگونه که در بالا اشاره گردید نحوه طراحی تیغه سبزی خردکن به گونه ای است که هیچ گونه تماسی با دست مصرف کننده ندارد و فقط با قرار گیری در جای خود و چرخش 30 درجه ای محکم می گردد. علاوه بر مزیت بر شمارده شده سهولت باز و بسته نمودن تیغه را نیز باید به ان اضافه نمود چرا که با این روش نیازی به استفاده از گل مهره یا گیره و قفل وجود نداشته و سهولت استفاده را به حداکثر می رساند.

سهولت تخلیه سبزیهای خرد شده از مواردی است که در ساخت سبزی خردکن های موجود کمتر توجه شده است

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا سسهولت بازوبسته نمودن تیغه سبزی خردکن این امکان را برای مصرف کننده ایجاد می نماید تا در هر بار تخلیه سبزی های خرد شده تیغه را از جای خود خارج نماید که این خود به راحتی و سهولت تخلیه سبزی خرد شده کمک می نماید.

(اختراع شماره یک ) گروه صنعتی آکاالکتریک برای محصول سبزی خردکن ابداع یک سیستم ایمنی روشن کردن سبزی خردکن بدون کلید است که تنها با فشار یک انگشت روی درب دستگاه روشن شده و هرگز مصرف کننده سبزی خردکن در معرض خطر قرار نخواهد گرفت ، به موجب تصویر پروانه ثبت اختراع تمامی حقوق این ثبت منحصرا در اختیار مالک اختراع می باشد و سایر تولید کنندگان می توانند با تماس با این شرکت و کسب مجوز قانونی از این اختراع استفاده نمایند