ست فرچه و سطل دستشویی – مدل های مختلف فرچه دستشویی و سطل – اکا

در این بخش به معرفی ست های مختلف فرچه دستشویی و سطل های آن پرداخته و شما را با آخرین مدل های تولیدی آکا آشنا می نماییم.فرچه دستشویی آکا باز طراحی یکی از برندهای مطرح غربی بوده که در بازار با قیمت میلیونی به فروش می رسد . در این بخش با ست نمودن فرچه توالت شوی زیبای آکا با انواع سطل زباله مناسب آن سعی داریم شما را در انتخاب مناسب تر یاری نماییم

 

ست فرچه دستشویی با سطل زباله پدالی که بسته به نیاز می توانید آن را با سطل زباله 5 لیتری یا 3 لیتری ست نمایید این سطل زباله دارای یک سطل داخلی جداگانه بوده و کیسه زباله با درب فیکس می شود . جنس بدنه از استیل ضد زنگ بوده و در دو مدل براق و مات و استیل رنگ سفید عرضه می شود و دارای پوشش آنتی فینگر می باشد .این مدل با سطل زباله 5 لیتری مناسب منازل و هتل ها و بیمارستانها بوده و برای مراکز اداری که دارای بیش از 2 کارمند خانم می باشند سایز 12 لیتری تا 5 خانم سایز 15 لیتری و بیش از 5 کارمند خانم سایز 20 لیتری تهیه شود.

 

ست فرچه دستشویی و سطل زباله اسلاید بین 5 لیتری که درب سطل در آن بصورت کشویی به جای خود باز می گردد . جنس بدنه از استیل ضد زنگ بوده و در دو مدل براق و مات و استیل رنگ سفید عرضه می شود و دارای پوشش آنتی فینگر می باشد. این مدل فقط جهت استفاده در منزل و اتاق های خصوصی بیمارستان و هتل ها ها توصیه شده و برای استفاده در دستشویی ادارات یا مراکز پر تردد از سایر مدل ها استفاده شود.

 

ست فرچه دستشویی و سطل زباله بادبزنی 5 لیتری یا مدل تن دور که در این مدل هم درب سطل بصورت دورانی به جای خود باز می گردد این سطل زباله دارای یک سطل داخلی جداگانه بوده و کیسه زباله با درب فیکس می شود. جنس بدنه از استیل ضد زنگ بوده و در دو مدل براق و مات و استیل رنگ سفید عرضه می شود و دارای پوشش آنتی فینگر می باشد این مدل با سطل زباله 5 لیتری مناسب منازل و هتل ها و بیمارستانها بوده و برای مراکز اداری که دارای بیش از 5 کارمند خانم می باشند سایز 20 لیتری توصیه می شود.

 

ست فرچه دستشویی و سطل زباله کاپ بین 5 لیتری که در این مدل زباله از حفره تعبیه شده به داخل سطل انداخته می شود این سطل زباله دارای یک سطل داخلی جداگانه بوده و کیسه زباله با درب فیکس می شود . جنس بدنه از استیل ضد زنگ بوده و در دو مدل براق و مات و استیل رنگ سفید عرضه می شود و دارای پوشش آنتی فینگر می باشد .این مدل با سطل زباله 5 لیتری مناسب منازل و هتل ها و بیمارستانها بوده و برای مراکز اداری که دارای بیش از 5 کارمند خانم می باشند سایز 20 لیتری توصیه می شود

 

 

  

برای سفارش و یا اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس 77739477-21-98+ تماس حاصل نمایید و یا از طریق ایمیل info@akaelectric.ir با ما در ارتباط باشید.