سطل زباله اداری زیر میز استیل – اکا

سطل زباله اداری کونیک بین یک سطل فوق لاکچری برای زیر میز ادارات و جای زباله های خشک می باشد این سطل استیل با ظاهری زیبا و فوق العاده طرح بارابانتیا بوده و استیل ضد زنگ می باشد


سطل زباله کونیک بین آکا الکتریک یکی از پروفروش ترین محصولات آکاالکتریک است .سطل کونیک بین یا سطل گلدانی با بدنه استیل و طراحی بسیار شکیل و زیبا بوده و برای زباله خشک طراحی شده است این سطل در مطب دندان پزشکان ، زیر میز ادارت ، جای دستمال کاغذی دستشویی ، سطل کنار تخت خواب ، سطل اتاق کودک و سطل سرویس هتل ها بسیار عالی و مناسب است.

ظرفیت سطل زباله استیل کونیک بین 10 لیتری است این مدل نمونه آخرین طراحی روز یکی از بزرگترین تولید کنندگان سطل زباله جهان است.جنس بدنه سطل زباله از استیل 430 ضد زنگ بوده و در دو مدل استیل مات و استیل براق و استیل با پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک و دارای پوشش آنتی فینگر یا ضد لک و ضد زنگ می باشد.

مشخصات سطل زباله اداری کونیک بین:

•   430  استیل ضد زنگ برای ساخت محصولات استیل (با خاصیت ضد لک و اثرانگشت) .

•    حلقه فوقانی سطل به سادگی برداشته شده و پس از جایگذاری کیسه زباله بر روی آن قرار می گیرد  .

•    کفی سطل علاوه بر زیبایی بخشی جلوی تولید صدا در مقابل سایش را می گیرد.

•    این سطل زباله از مرغوبترین مواد اولیه داخلی و خارجی ساخته شده  .

• محصولات آکاالکتریک داری ایزو می باشند 9001-14001-18001

•  تمامی محصولات تولیدی آکاالکتریک دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران می باشند .

      

    برای سفارش و یا اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس 77739477-21-98+ تماس حاصل نمایید و یا از طریق ایمیل info@akaelectric.ir با ما در ارتباط باشید.